Wiadomości oświatowe

Reforma oświaty w Gminie Kłomnice

Wójt Gminy Kłomnice informuje, że w związku z reformą oświaty na podstawie art. 210 ust. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe w związku z Art. 191 ustawy wspomnianej ustawy, Rada Gminy Kłomnice uchwaliła w dniu 29 marca 2017 roku plan sieci szkół podstawowych oraz plan sieci klas dotychczasowych publicznych gimnazjów prowadzonych w szkołach podstawowych, prowadzonych przez Gminę Kłomnice, na okres od dnia 1 września 2017 roku do dnia 31 sierpnia 2019 roku.

Previous Next

W dniu 14 marca 2017 roku w Zespole Szkół im Bolesława Prusa w Garnku odbył się IV Powiatowy Konkurs "Kwadrans matematyczny" zorganizowany przez nauczycieli matematyki ZS w Garnku: p. Agnieszkę Dróżdż, p. Ilonę Raźniak i p. Ewę Wrońską.

Previous Next

Dzień Babci i Dziadka to jedno z najpiękniejszych świąt w naszym kalendarzu. Jest to okazja do podziękowania za bezgraniczną miłość, dobroć i ciepło. Babcie i dziadkowie to współcześnie „instytucja”, bez której nie mogłaby funkcjonować niejedna rodzina. Okazują się bowiem nieocenioną pomocą przy wychowaniu wnuków.

Previous Next

Po raz 12 Szkoła w Konarach gościła tenisistów stołowych z naszego regionu. Tegoroczną edycję obią patronatem Wójt Gminy Kłomnice pan Piotr Juszczyk. Rozgrywki zostały podzielone na dwa etapy. W sesji przedpołudniowej odbył się turniej dla młodzieży szkolnej. Do rywalizacji przystąpiło 28 uczennic i uczniów ze szkól podstawowych i gimnazjum. Wśród najmłodszych triumfowała Julia Sikora (Słowik), drugą pozycję zajął Jakub Adamowski (Pacierzów), trzecią Adrian Musiał (Zawada). Najwyżej sklasyfikowane dziewczyny to oczywiście zwyciężczyni Julia Sikora oraz Kornelia Michoń z Pacierzowa.

Słowa kluczowe: , ,
Previous Next

Dyrektor i grono pedagogiczne Zespołu Szkół im. Kornela Makuszyńskiego w Skrzydlowie stale dążą do poszerzenia oferty szkoły. Jednym z celów jest stworzenie klas integracyjnych, w których mogliby podjąć naukę uczniowie z różnymi niepełnosprawnościami.